obsah
|
zápatí
město Dobříš
www.ezak.cz
EVROPSKÁ UNIE
Evropský sociální fond
Operační program Zaměstnanost
navigace
|
zápatí
hlavní stránka
»
veřejné zakázky
»
Stavební úpravy objektu „Větrník“
»
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Bezpečnostní upozornění
x
Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Název formuláře
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Číslo jednací ve SpSl
nepřiděleno/neuvedeno
ID ve SpSl
nepřiděleno/neuvedeno
Zobrazení veřejné zakázky
Název, druh a popis předmětu
Název:
Stavební úpravy objektu „Větrník“
Druh veřejné zakázky:
Stavební práce
Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky je rekonstrukce stávajícího objektu „VĚTRNÍK“. V současné době objekt slouží pro trvalé ubytování v malometrážních bytech. Stavebními úpravami nedojde ke změně funkčního využití objektu. Objekt bude i nadále sloužit pro trvalé bydlení. Objekt byl kolaudován jako ubytovna. Navrženými stavebními úpravami se mění na bytový objekt s převážně malometrážními byty.
Podkladem pro realizaci předmětu veřejné zakázky jsou následující dokumenty:
a) projektová dokumentace
b) soupis stavebních prací, dodávek a služeb
Dodavatel je povinen prostudovat si veškeré pokyny a podmínky stanovené zadavatelem za účelem vyjasnění případných nesrovnalostí či sporných ustanovení ještě před podáním své nabídky.
Podáním nabídky přijímá dodavatel plně a bez výhrad veškeré podmínky a povinnosti uvedené v této zadávací dokumentaci včetně příloh.
Dodavatel podá svou nabídku k celému rozsahu veřejné zakázky, jak to vyžaduje zadávací dokumentace. Nabídky k částem zakázky budou vyřazeny.
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.mestodobris.cz)
Kontakt:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.mestodobris.cz)
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky:
podlimitní
Druh zadávacího řízení:
zjednodušené podlimitní řízení
Elektronické podpisy:
umožnit dodavatelům odesílat zadavateli zprávy (námitky apod.)
vyžadovat od dodavatelů elektronický podpis při komunikaci
vyžadovat od zadavatele elektronický podpis při komunikaci
Zadávací dokumentace:
neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace:
žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení:
bez výzvy v E-ZAK
Datum předložení nabídky:
16.11.2020 13:00
Datum zahájení:
21.10.2020 17:00
Důvěrné informace:
skrýt seznam účastníků na Profilu (vybraný dodavatel bude uveden)
Informace o zadání zakázky:
skrýt informace o výsledku zakázky na Profilu (blok Plnění smlouvy)
Odpovědné zadávání:
skrýt informace u zakázky (blok Odpovědné veřejné zadávání)
navigace
|
obsah
2006 – 2024 © město Dobříš
Zpracování osobních údajů
Prohlášení o přístupnosti
Cookies
Manuály
QCM - o software